неделя, 24 януари 2016 г.

Зимни забавления

Коледната суета отмина, а зимата се развихря чак сега. На мен все още ми се играе със зимните материали, а и установих, че трябва да имам повече картички с момчета, след като нямах никаква такава картичка за сина на приятелка с която се видяхме на Нова Година. Започнах няколко, но наистина е много трудно да успея да завърша картичка. Малкия ми син е много активно дете, което успява да се покатери върху всичко и въпреки, че пада от време навреме това не го спира да покорява маси и бюра:) Затова завърших поне една картичка, която беше с най-ясната идея в главата ми и прибрах останалите материали. Най-вероятно няма да има вече зимни проекти, защото от сега се замислям за мартенички за децата, съучениците и учителите им, а след това и за осми март...Дано да осъществя идеите си, ако се получи, ще споделям:) Но сега да представя моята зимна момчешка картичка:
Отдавна исках да направя зимна шейкър картичка и топерите на LOTV ми дадоха тази възможност. Използвах подаръка си от коледната размяна на картички- а именно тези красиви хартии, подарени от Мария. Ще включа картичката при Card Mania и зимното им забавлятелство.

2 коментара:

Kajcyika каза...

This is so adorable, I love the image you used! :)
Thanks for playing with us at Card mania, hope you will join us again! xx Kaja

Ola (Ikemo) каза...

Lovely card! Thank you for joinning Card Mania challenge